Update

Update geannuleerde reizen :
Tegoedbon: bericht van TUI:
Sinds half maart hebben we door het coronavirus veel vakanties moeten annuleren. De toekomst is en blijft onzeker en daarom willen we ons zo flexibel mogelijk naar je opstellen.
Vakanties organiseren is ons vak, en we doen er alles aan om je zo goed mogelijk daarbij te helpen. Zo geniet je t.e.m. 31 oktober van onze versoepelde omruilgarantie en is bij alle vakanties onze Covid Care service inbegrepen.
Je hebt van ons een Corona voucher gekregen die je kan gebruiken voor een volgende vakantie. Deze voucher is één jaar geldig vanaf de datum van uitgifte en kan op elk moment gebruikt worden bij het boeken van een nieuwe vakantie.
Wist je dat je voucher geldig is op het ganse aanbod van TUI? Zo kan je de voucher besteden aan een weekendje weg aan de Kust of de Ardennen in het najaar. Ideaal met het oog op de lange weekends die eraan komen. Of wissel je je voucher liever in om komende winter naar een zonnige bestemming te reizen?  Misschien verlang jij eerder naar sneeuwwitte landschappen? Doe inspiratie op in ons aanbod van skivakanties.
Goed om weten : binnenkort, vanaf 10 november, kan je je vakantie voor zomer 2021 reserveren, en je voucher ervoor inzetten.
Heb je na één jaar je voucher niet gebruikt, dan krijg je van ons het bedrag terugbetaald binnen een termijn van uiterlijk zes maanden na aanvraag. Deze aanvraag zal je kunnen doen via jouw reisagent.
Nogmaals, we hopen van harte dat we je snel terug zien en je met ons een fantastische vakantie kan beleven. 


Geannuleerde vliegticketten : 
Heel wat klanten die enkel een vliegticket geboekt hadden zagen deze reis ook geannuleerd worden.
Hier duurt de terugbetaling ook langer dan normaal. Graag uw begrip hiervoor. 
Voorlopig bieden wij geen ticket only meer aan. 

Natuurlijk kunt u ons opbellen of mailen bij verdere vragen!